cart icon

Blog >> Půjčení a dovoz vybavení: Vaše řešení pro společenské události

Půjčení a dovoz vybavení: Vaše řešení pro společenské události

Ať už plánujete svatbu, narozeninovou oslavu, firemní večírek či jinou společenskou událost, všechny mají jedno společné – jejich organizace vyžaduje pečlivou přípravu a je mnohdy časově náročná. Přestože se ve výsledku jedná o akce plné zábavy a smíchu, předcházející dny bývají spíše stresující. My jsme tu právě od toho, abyste stresu měli co nejméně. Z naší široké nabídky stolů, židlí, doplňků a nejrůznějších velikostí stanů si jistě vyberete tu ideální kombinaci pro Vaši událost.

Máte vybráno, ale trápí Vás dopravení vybavení na místo? Ani s tím si nemusíte dělat starosti, protože veškerý sortiment dovezeme až na místo určení včetně odborné montáže, abychom zajistili stoprocentní bezpečnost ukotvení stanů a usnadnili Vám práci. Vzhledem k častým dotazům, jestli právě k Vám jsme schopni vybavení dovézt, jsme sestavili seznam měst, do kterých Vám požadované věci bez problémů dovezeme: Příbram, Benešov, Vlašim, Havlíčkův Brod, Zruč nad Sázavou, Chotěboř, Kolín, Kutná Hora, Pardubice, Hradec Králové, Nymburk, Dvůr Králové, Náchod.

Pokud jste mezi těmito městy našli to Vaše nebo pokud se nachází v jejich blízkosti, můžete si být jistí, že s dopravou nebude žádný problém. Zajistíme jak dovoz, tak odvoz, vše na základě Vašich preferencí, abychom Vám vyšli co nejvíc vstříc. Jsme tu pro Vás, abyste s přípravou svatby, oslavy, večírku nebo jakékoliv jiné události měli co nejméně starostí a především si akci naplno užili.

Naše hodnoty

  1. Kvalita a široký výběr sortimentu: Nabízíme kvalitní vybavení a možnost výběru různých druhů stolů, židlí nebo velikostí stanů, abychom se co nejvíc přiblížili Vaší představě a požadavkům.
  2. Flexibilita a individuální přístup: Sto lidí, sto chutí. Při plánování jakékoliv společenské události tomu není jinak a právě proto přistupujeme k našim zákazníkům individuálně dle jejich preference. Pokud si nevíte rady s volbou velikosti stanu nebo počtem stolů, rádi Vám poradíme tu nejlepší variantu.
  3. Profesionální a spolehlivý servis: Zakládáme si na profesionalitě jak z důvodu spokojenosti zákazníků, tak z důvodu bezpečného prostředí, kde se nemusíte bát špatného namontování či ukotvení. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě a na základě toho celý náš tým přistupuje k realizaci Vaší události.
  4. Reference a spokojení zákazníci: Naše firma působí na trhu již řadu let, proto s radostí můžeme říct, že máme od zákazníků spoustu pozitivních hodnocení a lidé se k nám pravidelně vracejí, ať už se jedná o každoroční akce, nebo se s nimi po svatbě setkáme na narozeninové oslavě.
  5. Možnost online objednání a jednoduchá komunikace: Aby bylo objednání zboží ještě snazší, vytvořili jsme pro Vás online objednávací systém, kde si sami můžete v klidu zvolit přesně to, co potřebujete. V případě doplňujících dotazů jsme tu samozřejmě pro Vás, neváhejte se na nás obrátit s jakýmikoliv otázkami.

Doufáme, že Vás naše služby zaujaly a využijete vybavení na Vaši akci právě od nás. Jsme tu pro všechny, kteří chtějí mít nezapomenutelný zážitek a akci s perfektní atmosférou, kterou náš sortiment zaručeně zajistí, ať už preferujete minimalistický či přírodní styl. S námi Vám opadnou starosti týkající se dopravy a montáže. Pokud spadáte do jedné z lokalit uvedených výše, neváhejte se na nás obrátit. Těšíme se na spolupráci.

Přečtěte si také  

Pronájem či nákup svatebního stanu, to je oč tu běží

Svatební den je jedním z nejdůležitějších a nejkrásnějších dní ve Vašem …

číst více 

Dovážíte i k nám?

Chcete si půjčit vybavení na svatbu, narozeninovou oslavu, firemní večírek …

číst více 

5 zásadních bodů při výběru venkovního stanu

Venkovní stany, ať už na svatbu, oslavu narozenin nebo firemní …

číst více